Eerste avond Stappentoernooi zonder veel verrassingen

De eerste avond van het Stappentoernooi is zonder al te veel verrassingen verlopen.

In de Pionnenklas gaat Sergio na de eerste avond aan kop met 3 punten uit 3 wedstrijden, gevolgd door Nils (2 punten) en Phoebee (1 punt). De strijd in deze stap is dus nog lang niet gestreden, zeker omdat er volgende week meer deelnemers kunnen zijn die ieder een een puntenaantal zullen krijgen gebaseerd op de het aantal deelnemers aan beide avonden.

In Stap 2 is het ook erg spannend; Jurian Brons heeft 3 punten, net als Luuk. Joshua, Sander, Niels en Jacco hebben 2 punten, Morris en Hidde hebben 1 punt.

In stap 3/4 gaat de strijd om het goud waarschijnlijk tussen Dennis en Steven. Dennis heeft de eerste slag gewonnen. Hij versloeg Steven in een onderling duel en heeft nu 3 punten, Steven heeft er 2 en Gijs heeft er 1.

In stap 5/6 is nog geen partij gespeeld vanwege een externe wedstrijd en het moeten leiden van de overige stappen. Volgende week lijken er wel voldoende deelnemers te zijn voor deze stap!