Job Strik 2e bij Grand Prix Bunschoten-Spakenburg

Job Strik is zaterdag bij de Grand Prix in Bunschoten-Spakenburg tweede in zijn groep geƫindigd. Hij haalde 6.5 punt uit de mogelijke 8 punten. Hij speelde het hele toernooi erg sterk en scoorde bij zijn tweede toernooi een mooie beker!

Dylan Verdonk bleef net buiten de prijzen. Hij werd in zijn groep netjes 4e met 3 uit 7.

Dennis ter Haar en Ruben Woudenberg hadden pech; zij werden in een relatief moeilijke poule ingedeeld. Dennis startte nog sterk met 2 overwinningen, maar verloor daarna 5 wedstrijden. Ruben had een moeilijke start, maar uiteindelijk wist hij ook 2 punten te pakken. Knap voor een schaker die geen lid is van een schaakvereniging.

Job Geytenbeek zocht extra tegenstand op door in een hogere groep te spelen dan hij op basis van zijn stap zou hoeven. Dat lukte, maar die tegenstand bleek wel erg goed te zijn. 1.5 punt uit 7 bleek de score.

Jelle Bloemendaal scoorde 3 uit 7, jammer want hij had een mooi resultaat kunnen halen met een puntje meer.

Timo van Drie en Mick Schilder hadden een zware middag. In sterke groepen en niet helemaal in vorm scoorde ze respectievelijk 1 en 0 uit 7. Erg jammer, maar volgende keer beter!

DSCN2764