Ronde 24 IC jeugd: Knappe overwinningen bepalen eindstand

In de laatste ronde van de competitie bepaalden knappe overwinningen de eindstand van de E-categorie en de pionnen.

Bij de pionnen was het Julian die er met de titel vandoor ging. Hij won snel van Pieter. Justin had een zware tegenstander in Jop, waardoor hij zijn partij verloor en tweede werd. De derde plek ging verrassend naar Luna!

In de E-categorie was de titel al vergeven, maar gingen Ensar, Matthijs en Bram op voor de tweede plek. Ensar wist knap te winnen van Max, waardoor hij in ieder geval zeker was van de 2e plaats. Matthijs versloeg Boaz, waardoor hij ook tweede werd en Bram had goede kansen tegen Jet om zich ook op de tweede plek te vestigen, maar kon zijn partij net niet afmaken. Jet kwam terug in de partij en won nog, waardoor Bram derde werd.

Verder wist Jelle na een spannende partij te winnen van Timo. Speelden Meike en Nubel gelijk nadat de pionnenstelling helemaal was dichtgeschoven, speelde Matteo en Sergio gelijk en won Tigo van Thomas.