Aankondiging Van Altena Cup 2014

Op vrijdag 7 maart en vrijdag 14 maart wordt er bij het Hoevelakens Schaakgenootschap gestreden om de Van Altena Cup (mogelijk gemaakt door DA-drogist Van Altena). Dit is een open kampioenschap, iedereen is daarom van harte welkom (ook diegenen die niet lid zijn van een schaakvereniging). Deelname is gratis.

Op vrijdag 7 maart worden de eerste twee rondes gespeeld (met 1 uur per persoon, per partij bedenktijd). Op vrijdag 14 maart worden de finalerondes gespeeld, waarbij er weer 1 uur per persoon, per partij bedenktijd is. Wanneer er meer dan 16 deelnemers zijn, wordt er op 14 maart een extra ronde gespeeld die eerder begint (19.45 uur) en de bedenktijd wordt dan op die avond ingekort.  Het toernooi heeft een knock-out systeem, waar vóór elke ronde een loting plaatsvindt.

Het toernooi wordt gespeeld in bij de Volksuniversiteit Hoevelaken, van Dedemlaan 2 in Hoevelaken en aanvang op de beide avonden is 20.15 uur (bij meer dan 16 deelnemers is de aanvang van de tweede avond 19.45 uur) en inschrijving vindt op de eerste avond plaats. Niet-leden worden wel vriendelijk verzocht hun interesse/deelname door te geven aan Dirk Veldhuizen (tel: 06-30711333) of te mailen naar: [email protected]. Ook voor vragen kunt u bellen of mailen.