B-team wint laatste wedstrijd, D-team net buiten top 3

Vrijdag 22 mei heeft het B-team haar eerste overwinning geboekt. Veghtlust B2 werd met 3-1 verslagen. Daarmee eindigt het B-team positief in een moeilijk eerste seizoen. De tegenstand bleek erg sterk en met wat pech bij verschillende partijen wist het team nog geen punten te pakken. Daar kwam de laatste wedstrijd dus verandering in. Dennis ter Haar, Mick Schilder en Steven Ochoa wisten hun partij te winnen, Tim Floor verloor. Het team eindigt daarmee op de 9e plek (van 10).

D-team net buiten de top 3

Het D-team heeft net geen top-3 notering weten te behalen. Het team scoorde in de laatste ronde tegen kampioen Barneveld nog wel 1 punt, maar dat bleek net 1 punt te weinig te zijn voor de derde plek. Het team startte verzwakt omdat er 1 speler niet kon zijn, dus met 3 schakers ging het team naar de slotronde bij Magnus Leidsche Rijn. In de eerste ronde wist het team nog 2 punten te scoren en daarmee een gelijkspel af te dwingen. Bij de tweede partij zette Barneveld alles op alles om te winnen en dat gebeurde ook, met 4-0. Met de vierde plek eindigt het team netjes in de middenmoot.