Hoevelakens achttal wint laatste wedstrijd, Derde viertal verlies

Vrijdag 22 mei stond de laatste wedstrijd van het Hoevelakense achttal op het programma. Zwaar gehavend trok het team naar Baarn. Door verschillende afmeldingen waren er slechts 6 spelers beschikbaar. Zij zorgden echter voor een knappe overwinning: 5-3. Door de overwinning is de 7e plek veilig. Afhankelijk van de wedstrijd En Passant 5 – Leusden 1 zou er nog een 6e plek in kunnen zitten. Een paar maanden geleden was het team nog degradatiekandidaat, maar met 2 overwinningen en een gelijkspel speelde het Hoevelakense team zich veilig.

Het derde viertal eindigde in mineur. Er werd met 0-4 verloren van Baarn. Het team eindigde daarmee op de laatste plek met slechts 1.5 bordpunt.
Bij de wedstrijd tegen Baarn waren er kansen op een resultaat: Jerry had waarschijnlijk kunnen winnen en Wim speelde lange tijd een goede partij. Helaas mocht het niet baten en kon het team alleen een 0 score noteren.