De afsluiter van het seizoen was het HSG kampioenschap. Dit jaar waren er 26 deelnemers verdeeld over 6 groepen.
Jens won verrassend de jeugdgroep. Hij eindigde gelijk met Ezra en won op onderling resultaat. Lux en Milo werden derde.
Matteo ging er ongeslagen vandoor met de overwinning in de A-groep. Dirk deed hetzelfde in de B-groep, Thijs won de C-groep.
De strijd om de D-groep en E-groep was heel spannend.
De D-groep streed tot het einde van de avond in een zeskamp en uiteindelijk was Joy de beste.
Robin en Jerry waren de beste in de E-groep, die een hele competitie speelden en waarbij Robin en Jerry onderling 1-1 speelden.
