HSG Kampioenschappen 2026

De afsluiter van het seizoen was het HSG kampioenschap. Dit jaar waren er 26 deelnemers verdeeld over 6 groepen.

Jens won verrassend de jeugdgroep. Hij eindigde gelijk met Ezra en won op onderling resultaat. Lux en Milo werden derde.

Matteo ging er ongeslagen vandoor met de overwinning in de A-groep. Dirk deed hetzelfde in de B-groep, Thijs won de C-groep.
De strijd om de D-groep en E-groep was heel spannend.

De D-groep streed tot het einde van de avond in een zeskamp en uiteindelijk was Joy de beste.
Robin en Jerry waren de beste in de E-groep, die een hele competitie speelden en waarbij Robin en Jerry onderling 1-1 speelden.

Klik hier voor de foto’s

Dit bericht is geplaatst in Nieuws. Bookmark de permalink.