Fabian stelt orde op zaken en wint online schaakavond

Fabian (BDSV) heeft de online schaakavond gewonnen. Na vorige week de winst net te hebben gemist, sloeg hij deze week hard toe en won hij al zijn partijen. Hij versloeg de nummers 2 en 3 en stelde daarmee zijn zege veilig.

Tweede was Jerry. Hij verloor in de eerste ronde van Fabian, maar wist de volgende wedstrijden te winnen. Makkelijk ging het niet. Thijs bood uitstekend partij en had kansen om te winnen. Hij pakte die niet, waardoor Jerry in de titelstrijd bleef. Matteo had ook goede kansen, maar een vernietigende paardvork besliste deze wedstrijd in het voordeel van Jerry.

Matteo werd derde. Hij startte erg sterk met 3 overwinningen, maar verloor daarna van Fabian, Jerry en Wim. Daarna pakte hij de draad weer op en won hij nog twee partijen. Daarmee legde hij beslag op de derde plek.