Spannende partijen bij online schaakavond

Vrijdag was weer een online schaakavond. Dat zal de komende weken ook de enige manier zijn hoe we als club kunnen schaken nu de lockdown verlengd is.

Er waren veel spannende partijen. Fabian en Jerry vochten een paar mooie duels uit. Het werd 1-1. Verder speelden Max, Timo en Matteo een aantal mooie partijen.

Fabian was deze week weer de sterkste. Hij zette een mooie winstreak neer en wist met snel spel ook veel partijen te spelen. Tweede werd Jerry, die net voor het verstrijken van het uur nog net een overwinning binnen haalde. Derde werd Matteo. Hij speelde maar 4 wedstrijden, maar wist daarin wel Thijs, Wim en Jerry te verslaan.

Timo en Max hadden weliswaar net zoveel punten als Matteo behaald, maar hadden daar duidelijk meer wedstrijden voor nodig en eindigden daarom achter Matteo.

Komende week zijn er weer verschillende toernooien:

Zondag 17 januari: GC Teambattle (20.00-22.00 uur):
Kun je hier niet direct meedoen, dan moet je je eerst hier aanmelden.

Dinsdag 19 januari: schaken bij de jeugd van Putten (19.00-20.00 uur)
wachtwoord: Putten5

Dinsdag 19 januari: schaken bij de senioren van BDSV (20.00-22.00 uur)

Vrijdag 22 januari: onze eigen schaakavond (19.00-20.00 uur), ook toegankelijk voor ouders:
wachtwoord: schakenjeugd5

Vrijdag 22 januari: Schaken bij En Passant (vanaf ongeveer 20.15 uur):

Zondag 24 januari: GC Teambattle (20.00-22.00 uur):
Toernooi te vinden via https://lichess.org/team/hoevelakens-schaakgenootschap