Vrijdag 17 maart Arco Floor Rapidvierkampen

Op vrijdag 17 maart organiseert het Hoevelakens Schaakgenootschap de Arco Floor Rapidvierkampen. Dit is een open kampioenschap, iedereen is daarom van harte welkom (ook diegenen die niet lid zijn van een schaakvereniging). Deelname is gratis.

In dit toernooi speelt u tegen drie tegenstander van ongeveer gelijke sterkte eenmaal met wit en eenmaal met zwart (volledige competitie). Het speeltempo bedraagt 10 minuten per persoon, per partij + 5 seconden per zet, startend vanaf zet 1.

Het toernooi wordt gespeeld in de Rehoboth, Smalle Streek 4 in Hoevelaken en aanvang is 20.15 uur. Inschrijving en groepsindeling vindt bij aanvang van het toernooi plaats. Niet-leden worden wel vriendelijk verzocht hun interesse/deelname door te geven aan Dirk Veldhuizen (tel: 06-30711333) of te mailen naar: [email protected], zodat we rekening kunnen houden met de verwachte opkomst. Ook voor vragen kunt u mailen of bellen.