Lasergamen bij Woudenberg

Zaterdag 13 mei ging de jeugdafdeling weer lasergamen in Woudenberg. Ook dit jaar hadden we geluk met het weer (het regende alleen even voordat we begonnen), dus konden we met 16 deelnemers er weer flink tegenaan. Na een Team deathmatch (waar zeker het neerschieten van teamgenoten om kills te stealen niet werd geschuwd), speelden we 2x Protect the Captain.

Na een uur over de wederom verbeterde baan van Gotcha te hebben gelasergamed, namen we bij een drankje afscheid van Matthijs. Hij komt uit helemaal uit Groningen en heeft ons nu 6 jaar fantastisch geholpen bij het lasergamen. Hij kreeg van ons een mooi schaakspel.

Na het lasergamen was het nog schaken en patat eten in het clubgebouw, waarmee de morgen feestelijk was afgesloten. Het was weer een superleuk uitje!

Klik hier voor de foto’s