Stappentoernooi 2017

Dit jaar is het stappentoernooi een stukje vroeger dan vorige jaren. Zo willen we meer deelnemers hebben.

Het effect was daar, want het was reuze spannend in alle categorieën.

Bij stap 1 was Matteo net de sterkte, hij had met 4 uit 5 de eerste plek gehaald. De strijd om de 2e en 3e plek was erg spannend. Jet en Bram haalden allebei 3 punten, maar omdat Jet van Bram had gewonnen ging zij er met de 2e prijs vandoor en werd Bram derde.

Bij stap 2 was het alleen spannend om de derde plek. Jop was namelijk veel te sterk voor de andere spelers en won met overmacht. Jasper was daarna de beste en werd tweede. De strijd om de 3e plek ging tussen Pieter en Ensar. Omdat deze groep een hele competitie speelde, hadden ze 2x tegen elkaar gespeeld. Stand: 1-1. Dat betekende beslissingswedstrijden.

Beide spelers waren erg nerveus, maar Pieter ging daar iets beter mee om dan Ensar en wist de beslissingswedstrijden te winnen en de derde prijs te pakken.

Bij stap 4/5 was de deelname beperkt, daardoor werd Mick 3e voor Antoine en ging de eerste prijs naar Jelle.

Bij stap 3 was de uitslag niet te voorspellen. Nubel en Job eindigden samen als eerste met 6 uit 8. Op basis van onderling resultaat won Job en werd Nubel 2e.

In de strijd om de derde plek wisten Sergio, Timo en Dylan allemaal 3 punten te scoren. Onderling resultaat bood geen uitsluitsel, omdat ze van elkaar hadden gewonnen (Sergio won van Dylan, Timo won van Sergio en Dylan won van Timo). De enige uitkomst was loting en dat viel goed uit voor Sergio die de derde prijs kreeg.

Klik hier voor de foto’s