Dirk koploper na 19e ronde interne clubcompetitie

Dirk heeft de koppositie in de interne clubcompetitie weten te veroveren. Hij won van Jan Ero, die aan het begin van het middenspel een fout gaf en een kwaliteit verloor. Dirk speelde het vervolgens gedegen uit. Hij staat nu 1 punt voor Martin, die afwezig was, en twee punten voor op Matteo die met het A-team extern speelde.

Johan won de strijd van de familie Van Pel. Daan was in de opening te agressief en dat kostte hem materiaal waarna hij opgaf.

Jerry en Dries hadden een hele boeiende partij. Dries maakte het Jerry erg lastig, maar wist net geen stuk te winnen en ook net niet mat te zetten. Dat betekende dat Jerry helemaal in de partij bleef en op het einde een paar pionnetjes wist te snoepen en te winnen.

Wim en Timo maakten er een slijtageslag van, Wim won Timo’s dame tegen wat materiaal, iets waar Timo niet meer van terug kon komen. Wim won daarmee zijn 4e wedstrijd van het seizoen.

Joy won van Henry. Nadat flink wat stukken waren afgeruild, kon Joy pionnen oprapen en daarmee winnen. Tot slot speelden Mick en Robin tegen elkaar. Mick speelde aanvallend zoals we van hem gewend zijn en Robin zette een verdediging op. Robin wist zich geen raad met de beperkte ruimte die hij op het bord had en gooide de koningsvleugel open. Precies wat Mick nodig had om binnen te dringen en de met een mooi offer mat te zetten.