Examens Hoevelakens S.G.

Vrijdag 11 april waren de jaarlijkse examens bij het Hoevelakens Schaakgenootschap. Er deden 15 jeugdleden examens, waarvan er 12 slaagden. Verder haalde Tommaso Verhoog zijn proefexamen en hij zal later dit seizoen bij een andere club examen gaan doen.

Onder toeziend oog van SGS examinator Kevin van Brummelen deden 15 jeugdleden examen. Mick Schilder haalde stap 3 met een knappe 8.5.
Jurian Brons (ook een 8.5), Luuk Spaans (7), Nubel el Mourabit (6.5), Jimmy Luijkx (6), Tom Alfrink (6.5) en Morris de Haan (6) haalden stap 2.
Stap 1 werd dit jaar erg goed gemaakt. Olav Lecluse haalde een 7.5, Serio Westerhof een 8, Dylan Verdonk een 8.5, Nils Wiggers een 9 en Jelle Bloemendaal haalde het beste resultaat van de dag: hij bleef foutloos en haalde een 10!

Klik hier voor alle foto’s van vrijdag 11 april: examens, uitreiking diploma, club van het jaar en de interne jeugdcompetitie.

Wil je een origineel, mail dan de redactie.