Hoevelakense voorronde van de Schaak-Off op 23 september

Starttijd: 20.15 uur
Locatie: Smalle Streek 4, Hoevelaken
Type toernooi: vierkamp met spelers van eigen sterkte. Winnaar plaatst zich voor regionale finale.
Speeltempo: 25 minuten per persoon, per partij
Inschrijven: www.schaakoff.nl
Deelname is gratis

Net als vorig jaar organiseert het Hoevelakens Schaakgenootschap weer een lokale voorronde van de Schaak-Off. In deze voorronde speel je tegen drie andere schakers van jouw speelsterkte. De winnaars plaatsen zich voor de regionale finales.

De Koninklijke Nederlandse Schaakbond organiseert samen met meer dan 100 schaakclubs en regionale bonden van 12 t/m 25 september een landelijk schaaktoernooi waaraan iedereen in Nederland gratis kan meedoen: de Schaak-Off. Iedere schaakliefhebber kan meedoen, het is niet nodig om bij een vereniging aangesloten te zijn.

De winnaars van de lokale voorrondes plaatsen zich voor regionale wedstrijden en daar wordt gestreden voor een ticket in de landelijke finale. De indeling bij het toernooi vindt plaats op speelsterkte: zo speelt iedereen op zijn eigen niveau. Als je wilt meedoen, kun je kijken welke club in jouw provincie beschikbaar is en daar schrijf je je voor in. Er doen 90 clubs mee verspreid over Nederland, dus je kunt altijd in de buurt aanschuiven.

Ben jij van de partij?