Martin loopt uit, hevige strijd om de 6e plek.

Martin is bij de 23e ronde van de interne competitie voor senioren 2 punten uitgelopen. Daan was afwezig en kreeg 1 punt. Martin zelf nam een bye op en Dirk verspeelde twee punten.

Het was namelijk Johan die met zwart een uitstekende partij speelde tegen Dirk. Net toen hij dacht te moeten opgeven, zag hij nog een mooie aanval die Dirk verkeerd inschatte. Johan kreeg daardoor de overhand, maar wist dat voordeel net niet uit te buiten. Om 23.30 uur vonden beide spelers het wel mooi geweest en werd er remise afgesproken.

Eerder op de avond was de strijd om de zesde plek hevig. Glory verloor in een lastig eindspel een stuk en het initiatief tegen nieuwkomer Niels. Hij bleef hierdoor op 60 punten staan. Jerry en Ed konden hem beide inhalen en speelden een aantrekkelijke partij tegen elkaar. Beide spelers konden niet doorbreken omdat de verdediging solide was. Remise was het resultaat, waardoor beide spelers ook op 60 punten komen te staan.

Er staan dus drie spelers gedeeld derde terwijl Mick en Matteo op 2 en 3 punten staan van het drietal.

Verder won Robin van Timo. Timo vergiste zich en Robin profiteerde maximaal met een paardvork. Dat voordeel gaf hij niet meer uit handen.

Tot slot versloeg Triuna Wim. Ze won een stuk en terwijl Wim vol voor een torenwinst ging, zag hij over het hoofd dat hij een stuk onverdedigd liet staan. Triuna pakte het en wist de partij daarna vlot te winnen.