Matteo en Dirk winnen online schaaktoernooien vrijdag

Matteo heeft ook het tweede online schaaktoernooi op vrijdag gewonnen. Hij won 10 van zijn 11 partijen en bleef Gilead (BDSV) drie puntjes voor. De onderlinge partijen tussen Matteo en Gilead waren beslissend voor de uitslag en Matteo wist die glansrijk te winnen.

Derde werd Josh (vader van Gilead). Hij scoorde 5.5 uit 7, een hele mooie score. Het kostte alleen teveel tijd om de wedstrijden te winnen, waardoor Matteo en Gilead hem voor bleven.

Bij de senioren ging het tussen Dirk en Breukie. Beide haalde 6.5 punt, maar Dirk had daar een wedstrijd minder voor nodig, waardoor hij er met de eerste plek vandoor ging. De strijd om de derde plek was erg spannend. Joy, Jerry en Glory behaalde evenveel punten. Joy deed dit in de minste wedstrijden en werd daarmee derde.