Ronde 16 interne clubcompetitie

Wim tegen Iris
In het begin ging het gelijk op, maar niet lang daarna raakte Wim beide paarden kwijt, waardoor er voor Wim weinig kansen waren om binnen te dringen. Iris kwam opzetten met een heel sterk loperpaar waardoor Wim hoe langer hoe meer in het nauw gedreven werd. Wim dacht nog eern vluchtweg te creëren door zijn laatste toren aan te bieden, in de hoop dat Iris deze toren zou slaan, waarna Wim een loper zou slaan. Echter, Iris gebruiukte haar dame om Wim mat te zetten. Einde partij.

Simon tegen Jerry 0-1
Het was een erg leuke, spannende partij met veel dreigingen voor beide partijen. Jerry hield in het begin de positie gesloten. Na veel afruilen kwam Simon een pion achter te staan. In het eindspel kwam Simons koning erg in het nauw. Een bijna doorgebroken pion van zwart werd nog net door Simon gepakt voordat deze kon promoveren. Jerry had echter erg goed op de klok gespeeld, en Simon kwam in tijdsdruk. Hierdoor blunderde Simon een toren, en hierna was het snel gedaan.

Johan tegen Dries 1-0
Deze partij verliep voor beide spelers prima, tot het in één keer afgelopen was toen Johan een mooie aftrekaanval wist te plaatsen en de dame van Dries won tegen een loper.

Dirk tegen Patrick 1-0
Na een Engelse opening met vier paarden, wist Dirk het initiatief te pakken. Patrick kon zijn stukken niet goed ontwikkelen en dat gaf Dirk de kans om aan te vallen op de koningsvleugel. Het leverde een toren op en daarmee kon hij de partij gemakkelijk uitspelen.