Schaakseizoen van start

De officiƫle start van het seizoen is 11 september, maar vanaf 28 augustus zijn er al schaakavonden.

Voor de senioren ziet de agenda er zo uit:
Vrijdag 28 augustus: een vierkamp dat om 20.30 uur start
Vrijdag 4 september: Algemene Ledenvergadering die om 20.30 uur start
Vrijdag 11 september: Jaap de Wijn Trofee die om 20.30 uur start
Vanaf vrijdag 18 september: Interne competitie die om 20.30 uur start (indeling wordt om 20.25 uur gemaakt)

Voor de jeugd ziet de agenda er zo uit:
Vrijdag 28 augustus: Schaaktoernooi van 18.50 uur tot 20.10 uur
Vrijdag 4 september: Schaaktoernooi van 18.50 uur tot 20.10 uur
Vanaf vrijdag 11 september: Schaakles van 18.50 uur tot 19.30 uur, dan interne competitie tot 20.15 uur.

Natuurlijk houden we de coronaregels die we ook in juli hanteerden.

Voor de jeugd: zorg dat je niet eerder dan 18.45 uur bij de Rehoboth bent. Zorg dat je echt om 20.15 uur naar huis kunt.

Voor de volwassenen: zorg dat je niet eerder dan 20.20 uur bij de Rehoboth bent.

1. Ben je verkouden, heb je last van pijn of heb je koorts, blijf dan thuis.
  2. De hoofdregel, dat volwassenen 1,5 meter afstand dienen te houden, blijft leidend. Om verwarring te voorkomen; houden volwassenen ook 1,5 meter afstand tot de jeugd (t/m 17 jaar). Jeugd hoeft onderling geen 1,5 meter afstand te houden.
  3. Voor iedereen van 18 jaar en ouder: tijdens de schaakpartij hoef je geen 1,5 meter afstand te houden, voor de partij en erna neem je de afstand direct wel weer.
  4. Bij binnenkomst verplicht handen ontsmetten, omdat we aan hetzelfde materiaal zitten.
  5. Voordat je naar de wc gaat en nadat je naar de wc bent geweest verplicht je handen wassen met zeep en daarna ontsmetten.
  6. Iedereen haalt zijn eigen consumpties.

Lees ook het sportprotocol van NOC NSF: