Timo aan kop bij interne jeugdcompetitie

Timo heeft Pepijn afgelost als leider van de interne jeugdcompetitie. In een onderlinge partij was hij nipt de betere. Gedurende de wedstrijd wist hij een paar pionnen op te pikken. Pepijn hield moedig stand, maar nadat de tijd voorbij was en de partij beoordeeld werd, kon iedereen vaststellen dat Timo de beste stelling had en de overwinning kreeg.

Tweede in de stand is Pieter. Hij staat 1 puntje achter Timo en heeft zich met 3 overwinningen knap naar de kop van de competitie geschaakt. Ditmaal was hij net iets sterker dan Joyce, hoewel de overwinning niet vanzelf kwam.

Verder wist Arjen zijn achterstand op Pepijn in het Reuzendoderklassement fors te verkleinen met een overwinning op Thijs. Ondanks dat het seizoen nog maar vier wedstrijden oud is, lijken Arjen en Pepijn de dienst uit te gaan maken in dit klassement.

Verder miste Noah nog wat wedstrijdritme tegen Rafi, die snel de partij kon winnen. Stijn wist net van Quirine te winnen. In een spannende strijd moest Stijn achteruit lopen en leek Quirine voor de overwinning te kunnen gaan. In het eindspel zag ze een pion over het hoofd, waardoor ze geen mat zette, maar haar toren verloor. Dat was een kantelpunt in de partij, waarna Stijn met materiaal voorsprong de wedstrijd kon winnen.

Tot slot speelden Finnley en Ayrton gelijk en won Julian van Patrick.