Matteo en Joyce in de prijzen bij GP De Bilt

Matteo en Joyce hadden bij de Grand Prix van De Bilt eremetaal gewonnen. Matteo was ruimschoots de sterkste van zijn groep en wist groep 4 te winnen met 7 overwinningen uit 7 wedstrijden.

Joyce had een hele spannende groep waar het op de laatste twee wedstrijden aankwam. De eerste verloor ze, waardoor ze niet meer eerste kon worden, maar de tweede won ze waardoor ze op onderling resultaat alsnog tweede werd.

Pepijn speelde voor het eerst mee en haalde een verdienstelijke 3.5 uit 7 in een op papier sterke groep. In de eerste rondes moest hij nog even wennen, maar richting het einde van het toernooi wist hij een aantal mooie overwinningen te behalen.

Thijs moest erg inkomen, waardoor hij pas in de tweede helft van het toernooi op stoom kwam. Hij wist daarmee de beoogde winnaar van de groep van winst te houden door hem in de laatste ronde te verslaan.

Quirine en Patrick hadden het lastig in hun groep en konden geen potten breken.