Strijd interne jeugdcompetitie nog in volle gang

Er zijn nog maar een paar rondes te spelen in de interne jeugdcompetitie, maar de strijd is nog in volle gang.

In de A/B categorie heeft Matteo de beste uitgangspositie en hem kan de overwinning bijna niet meer ontgaan. Arjen kan in theorie nog eerste worden, maar die kans lijkt vrij klein. Hij is wel gegarandeerd tweede. De strijd om de derde plek gaat tussen Julian en Timo. Met 3 punten verschil kan 1 overwinning het verschil maken.

In de C-categorie heeft Evert de beste papieren om te winnen. Hij staat 5 punten los. De strijd om de tweede en derde plek is erg spannend. Joyce, Patrick, Jip, Jessy en Thijs maken nog kans.

In de D-categorie gaat Chris aan de leiding, met 5 punten voorsprong op Beren en 10 punten voorsprong op Roel. Nog één overwinning en hij heeft de categorie gewonnen.

In de E-categorie blijft het spannend tot de laatste ronde. Iedereen kan nog in de prijzen vallen. Boaz staat eerste, Skylar op 1 punt tweede en Ezra op 5 punten derde. Anir heeft teveel achterstand om de categorie nog te winnen, maar een derde plek is nog zeker haalbaar.

Bij de pionnen kunnen er nog 7 spelers winnen. Rita staat eerste, 1 punt voor William en 3 punten voor Jens en Tijs. Maar Yavi, Mila en Jenoah kunnen ook nog een gooi doen naar de prijzen, als ze een partij weten te winnen.

Ezra lijkt het Reuzendoderklassement te gaan winnen, voor Anir en Boaz.