Voorzitter Arco Floor overleden

Maandag bereikte ons het trieste bericht dat onze voorzitter Arco Floor zondagochtend was overleden.

Arco was een graag gezien lid binnen onze schaakvereniging. Hij was altijd enthousiast en een echte sfeermaker.Je merkt gewoon dat een avond met Arco gezelliger is dan zonder hem.

Arco bij het 45 jarig jubileum van de club

Verder kon hij als schaker geniaal uit de hoek komen. Hij wist vaak tijdens zijn partij een nadelige positie om te bouwen naar een voordelige en de overwinning binnen te halen.
Als vrijwilliger is Arco ook erg belangrijk voor onze club geweest. Sinds de start van zijn betrokkenheid bij de club in het seizoen 2001-2002 is hij teamleider van ons eerste team. Daarnaast werd hij in 2003 jeugdleider van onze club. Daarna werd hij in 2010 voorzitter. Iets wat hij met verve deed: Arco was een alom bekende en vertegenwoordigde ons met verve in de regionale schaakwereld. Hij was er altijd bij.

We zullen hem als vriend, enthousiaste schaker, voorzitter van onze vereniging en teamleider van ons eerst team erg gaan missen.