Jeugdtoernooi 2023

Het 45e Open Hoevelakense Jeugdsnelschaaktoernooi

Inschrijven is mogelijk tot en met vrijdag 24 maart of totdat het maximum aantal deelnemers is bereikt.

Inschrijvingen t/m 28 januari

Op zaterdag 25 maart 2023 organiseert het Hoevelakens Schaakgenootschap het 45e Open Hoevelakense Jeugdsnelschaaktoernooi. Het toernooi is in de Rehoboth, Smalle Streek 4, 3871 BW Hoevelaken (te bereiken via Westerdorpsstraat 67).

Je hoeft dus GEEN lid te zijn van een schaakbond of een schaakvereniging.

De aanmelding is van 12.00 uur tot 12.45 uur, daarna begint het toernooi. De prijsuitreiking is rond 17.00 uur. Het speeltempo bedraagt 7 minuten per persoon per partij.

De kosten zijn 5 Euro per persoon.

Er zijn 4 leeftijdscategorieën:
Gecombineerde A/B categorie geboren in 2005 t/m 2008
C jeugd geboren in 2009 of 2010
D jeugd geboren in 2011 of 2012
E jeugd geboren in 2013 of later

Voor elke leeftijdsgroep zijn er medailles en een beker te verdelen, ongeveer de helft van de deelnemers heeft een prijs! Het maximum aantal deelnemers is 100.

Gecombineerde A/B categorie (gegarandeerd): 1e prijs 50 euro, 2e prijs 40 euro, 3e prijs 30 euro, 4e prijs 20 euro, 5e prijs 10 euro.

C/D/E categorie; prijs van de prijzentafel, onder andere schaakspelen, druppel/opdracht schaak en gezelschapsspelletjes!
Ook krijgt iedereen een aandenken aan het toernooi.

Speelschema:
De inschrijvingen zullen plaatsvinden vanaf 12.00 uur en om 12.45 uur begint het toernooi! Het speeltempo bedraagt 7 minuten per persoon per partij.
Hierbij gelden de snelschaakregels die ook ter plekke nog eens zullen worden uitgelegd. Er zullen in totaal 12 rondes worden gespeeld, telkens in poules van 4 personen. De poules worden ter plekke ingedeeld op speelsterkte. Iedereen zal door elkaar spelen. Voor de prijsuitreiking zullen de verschillende leeftijdscategorieën wel weer uit elkaar worden gehaald.

De prijsuitreiking zal plaatsvinden rond 17.00 uur en zal tot ongeveer 17.30 uur duren.

Aanmelden kan via deze link: inschrijfformulier-jeugdsnelschaaktoernooi-2023

Voor vragen of inschrijving, kunt u terecht bij Dirk Veldhuizen
(tel: 06-30711333, of email: [email protected]).Inschrijven kan ook via de website https://www.schaakvereniginghoevelaken.nl. (Klik op jeugdtoernooi 2023 en dan verschijnt de verwijzing naar het inschrijfformulier).

Klik hier: Hoe werkt het toernooi

Klik hier: Spelregels Jeugdsnelschaaktoernooi

Klik hier: Privacy Statement Jeugdsnelschaaktoernooi